tirsdag 29. januar 2008

kabe blogger


Nå til Ting 2: Blogging.
Joda, det rusler og går. Jeg har ikke prøvd det før, bare lest noen innlegg
her og der, f.ex. Linusbloggen. Har ikke visst noe om å skrive innlegg/svare der.
Det er morsomt at dyr får egne blogger!
Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal med det, så imbesil som jeg er. Sikkert ingen som
gidder å svare en gang. Kanskje jeg kan sende sinte leserinnlegg til noen?
Om katalogisering/indeksering, might be. Vi seniorer (+55) henger litt etter for å si
det mildt - noen av oss. Den gode gamle tiden kommer aldri tilbake, og vi må gjøre
så godt vi kan med alt dette nye som vi ikke skjønner verken fra terminologien
eller til duppedittene som dukker opp. Og langt mindre å hanskes med dem.
Seriøst vil jeg nok si at noe av vegringen og handlingslammelsen henger sammen med
interessen. Er ikke den helt på plass kan det ta tid (a la mobiltlf.)
Og jeg som ikke er interessert i siste mote engang...!

s.u.
Hilsen Konfucius

Ingen kommentarer: