tirsdag 22. april 2008

Ting 20 og 21


Da har jeg gått igjennom disse tingene. E-læringen var vel litt
omfattende for meg. Kanskje jeg ser på det en annen gang.
Kinesisk (Chinese pod) bryr jeg meg ikke om å lære nå.
Squidoo og Tre steg til bibliotek 2.0. var mer faglig interessant,
så det skal jeg se mer på en annen gang.
Web 2.0 Awards var riktig artig. Jeg hadde flere favoritt-ting
E bl.a. Library things. Biblio, Kayak og kart likte jeg også godt.
N Senere en gang skal jeg registrere meg på flere sider.
D Dette var jo lærerikt, men plundrete. Noe var fint og nyttig,
E og en del nokså uinteressant. Lokalhistorisk Wiki gleder jeg
L meg til.
I Da sier jeg takk for nå, regner med at jeg er i mål, og er svært
G takknemlig for all tålmodighet fra Heidis side!
Nå kan jeg slappe av og nyte etterlengtet vår og herlig sol...
Konfucius

Ingen kommentarer: